Odgovorno
uživanje
Ste vedeli, da je TEEKANNE družinsko podjetje že v četrti generaciji? Zato nam je še posebej pomembno, da skrbimo za vire našega planeta in prevzamemo odgovornost za prihodnje generacije. V zadnjih letih smo že veliko naredili, da bi bil naš čaj trajnostnejši in pravičnejši. A še zdaleč nismo pri koncu in nenehno si prizadevamo za nadaljnje izboljšave.
Prav to želimo simbolizirati tudi z zelenim čajnikom. Je znak, da smo se zavestno podali na pot v trajnostnejšo prihodnost. Konca te poti še nismo dosegli – na primer, svojih emisij še nismo zmanjšali na minimum. Čajnik predstavlja odgovornost, ki jo nosimo v vseh državah, kjer poslujemo in kjer na primer pridobivamo sestavine za naše izdelke. Uživanje z odgovornostjo je temelj našega delovanja.
Kaj to pomeni? TEEKANNE se zavzema za različne ukrepe, projekte in partnerstva za večjo trajnost in družbene izboljšave – tako na nacionalni ravni kot tudi v državah, iz katerih pridobivamo svoje surovine. Na naših lokacijah se na primer čaj polni z uporabo 100 % zelene elektrike, zavzemamo se za zmanjšanje emisij CO₂ in vlagamo v spodbujanje biotske raznovrstnosti. Podpiramo tudi prikrajšane mlade in družine – tako v naši neposredni bližini kot tudi v državah izvora naših surovin – vse to je del naše zavezanosti.
Trajnost v kontekstu naše poslovne strategije
Kot družinsko podjetje v četrti generaciji sta nam družbena in ekološka odgovornost pomembni že od ustanovitve podjetja leta 1882. Naš poslovni model temelji na skrbni predelavi rastlin, ki predstavljajo okusen prispevek k zdravi prehrani.
Iz občutka odgovornosti, pa tudi zato, da lahko ponudimo najvišjo možno kakovost, več kot 85 % svojih surovin pridobivamo neposredno s kmetij, in sicer na podlagi dolgotrajnih partnerstev. Poznamo lokalne razmere in prispevamo k izboljšanju družbenih standardov, poštenemu plačilu ter k visoki kakovosti surovin.
Trajnost vzdolž celotne vrednostne verige je za nas ključnega pomena in je trdno zasidrana v naši poslovni strategiji. Naše dobavitelje podpiramo že pri pridelavi surovin, po žetvi pa skoraj vse izvajamo znotraj lastnih virov.
Od leta 2017 smo naše trajnostne pobude večkratno okrepili.
Ključni dosežki in cilji so:

Naše obrate upravljamo s 100 % zeleno elektriko in plinom ter z lastno proizvedeno energijo. Trenutno približno 50 % naših emisij kompenziramo s podnebnimi certifikati.

V naši glavni tovarni v Düsseldorfu za predelano tonsko količino porabimo le približno polovico energije – zahvaljujoč uporabi najsodobnejših tehnologij.

Pri razvoju naše ponudbe se osredotočamo na ekološko kakovost z namenom, da vsako leto povečamo delež ekoloških izdelkov in spodbujamo ekološko kmetovanje.

EU zahteva najvišje standarde varnosti hrane na svetu. Načeloma si prizadevamo za to, da so naši izdelki bistveno pod zakonsko dovoljenimi mejami ostankov (onesnaževal in pesticidov).

Vsako leto že zdaj vlagamo visoke šestmestne zneske v evrih v izboljšanje družbenih in okoljskih standardov ter v njihovo preverjanje na izvoru.

Več kot 75 % naših surovin in vsi papirnati embalažni materiali za čajne pakete so trajnostno certificirani (vključno z RFA, FSC, ekološko).

V podjetju Teekanne in v naši neposredni okolici se aktivno zavzemamo za raznolikost.

Družbene projekte združujemo z globalno podporo organizaciji "SOS otroške vasi" in z neposrednimi pobudami z našimi dobavitelji.
Leta 2024 prilagajamo našo podnebno strategijo in sledimo ciljem pobude Science Based Target Initiative (SBTI). V ozadju tega je naše vse večje prepričanje, da je zavezujoče varstvo podnebja mogoče doseči le z neposrednim zmanjševanjem emisij zunaj meja našega podjetja in ne več z njihovim izravnavanjem prek nakupa certifikatov. Gre za konkretno varstvo narave v državah izvora naših surovin, ki jih podnebne spremembe že močno prizadenejo.
V ta namen smo s podporo neodvisnih institucij (med drugim Sustainable) izračunali naš globalni ogljični odtis podjetja in zdaj določamo konkretne cilje in ukrepe v skladu s Standardom Net Zero, ki so skladni s smernicami SBTI. Te bomo redno objavljali v okviru naše obvezne trajnostne komunikacije.
Kot tradicionalna blagovna znamka s 140-letno zgodovino se zavezujemo, da bomo še naprej postavljali zdravo prehrano naših potrošnikov in dobrobit vseh vključenih v središče našega delovanja. Družbena odgovornost vzdolž dobavne verige in varstvo narave sta in ostajata temeljni vrednoti našega podjetja.
Prepričani smo, da vodimo podjetje TEEKANNE trajnostneje in uspešno v naslednjo generacijo.
„Odgovorno uživanje“ je temelj našega poslovnega modela.
Frank Schübel Mara Woermann
Generalni direktor Vodja upravljanja trajnosti
Skupina Teekanne Skupina Teekanne